ال جي گوشي هوشمند جديد خود را عرضه كرد






صفحه اول
تخفيف دار ها
جديدترين ها
محبوبترين ها
جستجوي کالا
جستجوي مطالب
تعهدات و قوانين
اخـبـار
تماس با ما
شکايات ، پيشنهادات







به نظر شما کدامیک از محصولات بازار بهتري دارد
: قطعات خودرو
: تجهيزات صنعتي
: مواد پايه شيميائي
: لوازم ساختماني
: مشتقات نفتي







 

ال جي گوشي هوشمند جديد خود را عرضه كرد

LG پرچم‌دار جديدش را با يک صفحه‌ي نمايش 5.5 اينچي معرفي کرد. اين صفحه‌ي نمايش داراي رزولوشن 2.5K از نوع IPS است که LG آن را Quantum True HD مي‌نامد. همچنين LG براي محافظت از اين صفحه‌ي نمايش از گوريلا گلس 3 سود برده است


گوشي G4 اولين گوشي است که در مقياس جهاني براي عموم کاربران با قاب پشت چرمي عرضه شد، همين مورد باعث مي‌شود تا توجه کاربر به نسخه ي چرمي معطوف شود و بخواهند اين گوشي را با قاب چرمي که رنگ‌هاي جذاب و جنسي منحصر به‌فرد در اختيار بگيرند.

لبه‌ي بالايي گوشي درگاه اينفرارد و ميکروفون دوم مکالمه را روي خود جا داده است. لبه هاي سمت راست و چپ همانطور که احتمالا حدس مي‌زنيد خالي هستند، هيچ کليد، شيار يا درگاهي در آن ها به چشم نمي خورد. لبه‌ي پاييني هم به ترتيب از چپ به راست ميزبان جک 3.5 ميلي متري هدفون، ميکروفون اصلي مکالمه و پورت MicroUSB است. اما قاب پشتي گوشي شايد جايي باشد که اکثر کاربران بخواهند، در مورد آن بيش‌تر بخوانند. جنس مرغوب پلاستيک قاب پشتي و ساخت با دقت آن باعث شده‌ تا کاربر احساس کند يک گوشي با قاب فلزي را در دست گرفته است. از طرفي طرح لوزي الماسي شکل قاب پشتي جلوه‌ي خاصي زير نور به آن مي‌بخشد. در بالاي اين قاب شاهکار 16 مگاپيکسلي LG قرار دارد. طبق سنت چندين ساله طراحان LG در زير اين دوربين کليد‌هاي روشن/خاموش و کنترل صدا مشاهده مي شوند. اين کليد‌ها در مقايسه با G3 کمي کوچک‌تر شده‌اند و کليد روشن/ خاموش از حالت دايره‌اي به حالت مستطيل با دورهاي گرد درآمده است. در سمت چپ دوربين حس‌گر ليزري تشخيص فاصله براي فوکوس بهتر هنگام عکاسي و در سمت راست دوربين هم فلش LED از نوع دوگانه با دو نور سرد و گرم قرار دارد تا روشن کردن صحنه‌ي عکاسي در هر شرايط نوري را ممکن کند. در پايين قاب پشتي هم مثل G3 شاهد اسپيکر اصلي گوشي در سمت چپ هستيم اما اين بار نوع منفذ‌هاي خروج صدا روي قاب تغيير کرده و تعداد زيادي حفره در کنار هم قرار گرفته‌اند تا يک حفره‌ي کلي وجود داشته باشد. در کنار اين حفره ها هم برند G4 به چشم مي خورد. شايد اين لوگو براي تشخيص G3 و G4 از پشت در اين قسمت قرار گرفته باشد!




خبر شماره : 14             انتشار : 1395/7/29

      



rfparts.ir

کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت براي rfparts محفوظ است

فروشگاه ساز اصفهان هاست

CopyRight : 2004 - 2024